Contact
-
0548 530350
Di t/m za telefonisch bereikbaar
-
info@paulroescher.nl
Binnen 2 werkdagen reactie
-
Megastore in Rijssen
Plaagslagen 2, 7463 PH Rijssen
0548 530 350 -
Megastore in Apeldoorn
Vlijtseweg 196, 7317 AN Apeldoorn
055 360 1747
Terug
Klachten melden
Bij Paul Roescher streven we ernaar om u altijd de beste service en kwaliteit te bieden. Toch kan het gebeuren dat u niet volledig tevreden bent. Heeft u een klacht? Laat het ons weten – wij nemen uw feedback serieus en zoeken graag samen naar een oplossing.
Directe service
Veel van onze leveranciers bieden directe service via hun eigen pagina’s of e-mailadressen. Zo kan uw probleem snel en direct worden opgelost. Uw tevredenheid is voor ons het belangrijkste! Naar de directe service >
Veelgestelde vragen over Klachten melden
Wanneer is de afdeling Klantenservice bereikbaar?
Waarom wordt mijn servicemelding op maandag niet beantwoord?
Hoe dien ik een servicemelding, klacht of suggestie in?
- Een selectie kiezen resulteert in het geheel verversen van de pagina.
- Opent in een nieuw venster.