Contact

  • 0548 530350

    Di t/m za telefonisch bereikbaar

  • info@paulroescher.nl

    Binnen 2 werkdagen reactie

  • Megastore in Rijssen

    Plaagslagen 2, 7463 PH Rijssen

    0548 530 350
  • Megastore in Apeldoorn

    Vlijtseweg 196, 7317 AN Apeldoorn

    055 360 1747

Terug

| Klantenservice |

Klachten melden

Klachten melden

Bij Paul Roescher streven we ernaar om u altijd de beste service en kwaliteit te bieden. Toch kan het gebeuren dat u niet volledig tevreden bent. Heeft u een klacht? Laat het ons weten – wij nemen uw feedback serieus en zoeken graag samen naar een oplossing.

 

Directe service

Veel van onze leveranciers bieden directe service via hun eigen pagina’s of e-mailadressen. Zo kan uw probleem snel en direct worden opgelost. Uw tevredenheid is voor ons het belangrijkste! Naar de directe service >

Klik om bestanden te uploaden of sleep ze hierheen

Toegestane formaten: JPG, PNG, PDF, DOC (max 10MB)

Veelgestelde vragen over Klachten melden

Wanneer is de afdeling Klantenservice bereikbaar?

Waarom wordt mijn servicemelding op maandag niet beantwoord?

Hoe dien ik een servicemelding, klacht of suggestie in?